Page 9 - SN March - Grade 2
P. 9

Serbian Mother
        Tongue

MS. MILENA PAJIC

  Dragi roditelji,

  U prethodnih mesec i po dana učenici drugog razreda su na časovima maternjeg jezi-
  ka započeli nastavnu jedinici posvećenu pričama. U sklopu nje učenici su se upoznali
  sa glavnim odlikama ove vrste tekstova. Razgovarali smo o tome da su priče podel-
  jene u pasuse, da u njima postoji glavni lik, kao i mesto i vreme vršenja radnje, ali i o
  tome koje osobine možemo izdvojiti kod glavnih, a koje kod sporednih likova. Naučili
  smo da je u priču jako važno uključiti opise. Vežbali smo ono što smo naučili kroz an-
  alizu priča poput ”Senica i drvo”, ”Pas i njegova kuća”, ”Bajka o labudu” itd. Posmat-
  rali smo tekstove u kojima pasusi nisu izdvojeni i određivali koje delove bismo mogli
  da izdvojimo u zasebne pasuse. Smišljali smo opise koje bismo mogli da koristimo ka-
  da opisujemo mesto, vreme i likove u našim pričama. Napisali smo priču na osnovu
  slika i u njoj primenili ono što smo naučili. Uz pomoć rubrike smo procenjivali koliko
  smo bili uspešni i na koji način bismo mogli da unapredimo svoje radove. Takođe
  smo vežbali upotrebu reči sa sličnim i suprotnim značenjem.
   4   5   6   7   8   9