Page 9 - SN March - Grade 2
P. 9
Serbian Mother
Tongue
MS. MILENA PAJIC
Dragi roditelji,
U prethodnih mesec i po dana učenici drugog razreda su na časovima maternjeg jezi-
ka započeli nastavnu jedinici posvećenu pričama. U sklopu nje učenici su se upoznali
sa glavnim odlikama ove vrste tekstova. Razgovarali smo o tome da su priče podel-
jene u pasuse, da u njima postoji glavni lik, kao i mesto i vreme vršenja radnje, ali i o
tome koje osobine možemo izdvojiti kod glavnih, a koje kod sporednih likova. Naučili
smo da je u priču jako važno uključiti opise. Vežbali smo ono što smo naučili kroz an-
alizu priča poput ”Senica i drvo”, ”Pas i njegova kuća”, ”Bajka o labudu” itd. Posmat-
rali smo tekstove u kojima pasusi nisu izdvojeni i određivali koje delove bismo mogli
da izdvojimo u zasebne pasuse. Smišljali smo opise koje bismo mogli da koristimo ka-
da opisujemo mesto, vreme i likove u našim pričama. Napisali smo priču na osnovu
slika i u njoj primenili ono što smo naučili. Uz pomoć rubrike smo procenjivali koliko
smo bili uspešni i na koji način bismo mogli da unapredimo svoje radove. Takođe
smo vežbali upotrebu reči sa sličnim i suprotnim značenjem.